Bli inte över 30 år!

Bli inte över 30 år!
Jag är fanimej livrädd att gå till doktorn!
Jag läste på MrD:s blogg att han skulle fylla 30.
Ett hett jägartips: GÖR INTE DET!
Läkare blir helt dumma i huvudet om man kommer till läkarstationen och är över 30 år.
Så fort man kommer dit med, säg ett skärsår, så drar dom på sig latexhandskar, (i bästa fall) sen säger de bara 'slappna av' och sen kollar de prostatan!
Vad i helvete, slappna av själv ditt jävla miffo, så ska jag köra upp nåt i röven på dig!
Nu har man ju lärt sig. Man går inte till doktorn. Man härdar ut.
Antingen försvinner åkomman eller så blir man medvetslös.
Då kvittar det ju liksom.
Dessutom är det ju så förbannat dyrt.
Ja, för det man får alltså...
Om jag går till doktorn, vilket jag slutat med, med ett illa gånget infekterat sår, nog fan säger den jäveln att "Vänta i ett par dagar, har det inte gått ner då, så ring igen".
Vafan tror dom?! Tror dom att jag VILL gå till rövpetardoktorn frivilligt?!
Man går ju fan bara dit om man är absolut tvungen.
Jag kan säga det till mig själv. Hemma. Utan att det kostar 200 spänn!
Och viktigast av allt, ingen jävel stoppar upp nåt i röven på mig hemma!
#1 - - Humlan:

Du..jag kan också säga det till dig. Helt gratis!

#2 - - emmet:

håller med till 100%

#3 - - släkting till arg:

på något sätt så känns det som om du kopierar arg.blogg.se lite grann i det här, eller så är ni helt enkelt bara jävligt förbannade på ungefär samma sak.

#4 - - Näshår:

Jag kopierar ingen jävel!
Precis som den arge jäveln har jag råkat ut för att fylla trettio. Detta medför oönskad uppmärksamhet på ens rövhål när man går till doktorn.

Till top