Dubbelt arbete!

Vafan!?
Nu hände det igen!
Jag lägger mig för att sova, vaknar...
Ger lillkorven välling, skriker åt de andra ungjävlarna.
Skriker åt lillkillen med, man måste ju vara rättvis.
Får skynda sig som helvete till jobbet.
Höll på att glömma att åka till dagmamman, som vanligt.
Lämnar lillkorven å åker i överljusfart till jobbet.
På jobbet börjar det bra, kaffet är slut och ingen internetuppkoppling.
Sitter och försöker kolla om routerjäveln har fått spel.
Hela dagen är det bara strul, hela tiden!
Vad händer då?
Jo, jag vaknar!
Jag hade för fan bara drömt hela skiten!
Nu vaknar man på riktigt och får gå till jobbet IGEN!!!

Man borde fanimej få dubbelt betalt såna dagar!
#1 - - Humlan:

Klart du ska ha betalt för två dagar! Prova iallafall hos chefen..

#2 - - Anonym:

ne de lät juh inte bra...säg att du ska ha tredubbelt betalt för besväret

#3 - - RedAngel:

*ASG*....såååå skööööön blogg & allt väsande & fräsande!!! Behövde bara säga det

#4 - - Amiable/Pia:

Arrghh...rena mardrömmen 2ggr om

#5 - - Bussmicke:

Kolla in min blogg! Jag är truckförare på ica och älskar BUSSAR!

#6 - - Gabriella:

Har haft den jävla nöjet och läst dina blogginlägg och kan med sann nöje säga att de har roat mig så in i helvetet. Det var nog kvällens höjdpunkt. Men ser dock att det var längesedan du skrev sist. Jävlar vad synd.

#7 - - tq:

haha dina blogg-inlägg är ju förfan helt jävla underbara!

#8 - - Anonym:

skriv om hatet till örebro.. de är fakta.. hela sverige hatar örebro!

#9 - - DawnLord:

Jag minns aldrig vad jag drömmer. Kanske lika bra det när man läser sådana här rysare.

#10 - - släkting till arg:

hahahahahahahaha,
fyfan :)

Till top