Idiotreklam

Idiotreklam
Javisst!
Ni har säkert sett reklamen. En muppfamilj äter mat vid ett muppbord.
De äter sin muppmat och frågan är alltså när är din Dolmio-dag?
Vad sägs om aldrig era jävla muppar!
Jag tänker fanimej inte köpa nån jävla pastasås där man måste använda muppar för att göra reklam!
Vem fan tror dom köper mat i ett hushåll?! Bertil 4 år!?
Skulle inte tro det, va! Det blir ju jag som får gå å handla maten till överpris.
Maten skulle säkert vara bra mycket billigare om man inte använde muppjävlar att irritera presumtiva kunder med!
Dra åt helvete muppreklam!

#1 - - Humlan:

Ja, dom har till och med en muppkatt. Hur sjukt är inte det???

#2 - - Adam:

haha jävla muppreklam asså. Jag håller med dej på varenda punkt på hela den här sköna hemsidan.

#3 - - erika:

vaddå???Muppar e ju gott...själv brukar jag sätta på dom....

#4 - - frun:

hysteriskt roligt skrivet! det är ju sant, vem fan tänkte när dom kom på att använda de gamla utdöda mupparna?

#5 - - Gangsta Simon:

fan vilka jävla bitchiga muppar fy fan vad jag hatar dom så jävelskapen

#6 - - emmet:

exakt har ingen lusta att köpa derar mupp skit.
det är ju en reklam som man byter kanal när man ser den.
hatar det utrycket vilken dag är din dolmiodag ingen.
gör la egen goare pasta sås när jag sover

#7 - - hatare:

för att inte tala om den idiotiska "italienska" brytningen som mer låter som en kåt säfflebo som försöker låta sofistikerad!!!!!

INGEN DAG ÄR MIN DOLMIODAG! Kommer aldrig införa någon heller.

Till top