Bra gjort Windows XP!

Annars har jag en bra idé!
Vi kan desperat försöka stänga alla säkerhetshålen i Windows XP, så vi släpper ett servicepack som vi kallar, ja, två. Eller nåt. Sedan så fortsätter vi med att skryta om vad säkert det är.
Rövknullare!
Ni glömde att tala om att mina program slutar att fungera!
Har i säkert fyra-fem månadshelveten försökt att förstå varför Dreamweaver inte kan connecta till en simpel MySQL-databas. Macromedia har ingen aning, men har släppt ett par uppgraderingar. För andra XP-problem.
Windowssupporten hänvisar till Macromedia.
(Ja, jag ringde till windowsbögarna. Det var bortkastade pengar)
Det visar sig att problemet är i Windows. alg.exe stavas problemet.
Men vafaan! Jag behöver inte eran tattarbrandvägg, jag har väl min egen!
(Har ju inte sett den på ett tag, då, men jag kan ju pinga och ssh:a den.)
Javiisst Microsoft! Ni gör inte fel. Det har vi ju sett.
Men låtsas då för faan inte att ni inte gör några fel! Hjälp förhelvete till istället!
Om Photoshop och Dreamweaver kommer till linux så kan jag äntligen byta operativ.
Kom inte dragandes med att man kan ju köra VMWare eller byt till Mac, då!
Mac är för bögar och vill jag emulera nåt jävla skit så blir det NES-emulator till handdatorn.
#1 - - Ted:

Rolig Blogg du har.
skrattade endel...
men till din information:
Det finns ju Photoshop och Dreamweaver till Linux...
Håppas du skriver lite mera skit om politiken i Værmland. hælsningar en utflyttad Karlskoga kille.
Oslo e en grym stad. ;)

#2 - - Det:

oslo är en veldig ogrym stad bara så du vet Ted, och denna bloggen hatar jag!

Till top