Politiskt korrekt blogg?

Vafaan skulle jag ha det för?
Om jag vill berätta lite försynt om något jag blir arg på borde jag få göra det, eller hur?
Ni får tycka vad i helvete ni vill om mina inlägg och mitt jävla språk, det skiter jag i, annars kanske jag blir vego.
Då blir man "emotionellt och möjligtvis även mer intelligent utvecklad" enligt en viktigpetter som kommenterat pseudokött på min blogg. Wow, hoppas man inte sjunker ner till den nivån...
Vad är egentligen "politiskt korrekt"?
Det finns nog en jävla massa åsikter om det, men man kan väl säga så som så att svensk lag bestämmer att jag har ytrandefrihet. Det innebär att jag inte är begränsad att tycka vad nån skenhelig borgare tycker att jag ska säga!

Jag måste bara säga det:
Mer skitviktiga kommentarer snälla, jag skrattar fan ihjäl mig!
Får väl publicera nån jävla topp tio när jag orkar...
#1 - - arg:

Du kan få några av mina bitterfitta kommentarer jag fått i min blogg till din lista

Enat står vi arga

#2 - - impad:

jag älskar att hata. men mest älskar jag att hata bloggar och sedan ha en egen blogg och läsa andras bloggar. HELL YES I'M A NOLIFER

#3 - - Anne Haavisto:

UNDERBART! En till bloggare som svär så jävla mycket, för fan!
Hittade hit från Kimmi darling...
titta in hos mig, jagär inte korrekt på nåt jävla sätt!

#4 - - calle:

politisk korrekthet är att låta andra, dummare männisor, tänka åt en

Till top