Antipiratbyrån

Antipiratbyrån
Heinrich Pontén
Den svenska fil-gestapo-föreningen Antipiratbyrån har gjort det igen.
De har med en skärmdump(!) gått till rättegång mot en stackars människa som har använt Direct Connect eller ett liknande fildelningsprogram. En skärmdump!
Hur jävla dum får man bli?!
Vem som jävla helst kan ju modifiera en skärmdump med paint!
Om nu den stackars mannen blir dömd så innebär det att vem som helst kan sätta dit vilken annan människa som helst bara genom att producera en skärmdump.
Den där jävla Pontén behöver ju för fan en rejäl jävla avsugning så han slappnar av.
Hoppas hela jävla Antipiratbyrån går vilse och fryser ihjäl under Ölandsbron!

#1 - - Darkangel:

Du svär jävlar i mig mer än vad jag gör. Inte illa!
Antipiratbyrån är farliga. Vad dom behöver vet inte jag men gud hjälpe oss om dom vinner några rättegångar.
Ja, nu skrev jag både en svordom och åkallade gud i samma kommentar. Det tar sig!
/D

#2 - - danne:

HATA HATA HATA SÅÅÅÅ JÄVLA IDIOTISKT

#3 - - hatarpungskitsverige:

Jag ska aldrig mer köpa något i det här jävla pisslandet, aldrig mer jobba eller fisa här. Jag hatar poliser jag hatar sverige jag hatar varje enskild politiker här. fyfan så äcklig land nuförtiden, man känner sig inte ens svensk nå mer. ta över skiten uländerna, bomba sönder allt men sälg mig först ett jävla vapen så jag får bidra med lite hjälp!

Länge leve TPB!! Dags för en jävla revolt här. snutarna kör FULLA i FINLAND och dom får fan behålla jobbet+körkortet? Amen visst fan! jag ids int ens bry mig mer. ät skit sverige och gå under

#4 - - amen hatarpungskitsverige IGEN:

Fyyyyyy fan vad jag hatar det här landet!

#5 - - Stewie:

illgött skrivet.

#6 - - Anonym:

Så jävla rätt. Länge leve TPB.

#7 - - DeSomHatarSverige:

Håller med och kan säga att Vi oxå hatar Sverige mer än någonting! Vill att detta landet ska inte finnas! Vill att någon ska bomba den för att ingen kan tänka sig hur skitig det är här!!! Människor är mer äkliga än grisar, killar är värsta fegisar och fjollor och tjejer...fyfan kan inte ens hitta ord för svenska bimbo!!! Ingen har respekt för varandra och alla tycker att de är kungar i hela världen och att Sverige är den bästa landet!!! Fyfan hur fel de har!!! Sverige är den sämsta landet som bara finns och svenska folket är dummaste som finns!!!

#8 - - Näshår:

Men...
Flytta då, sluta å fucking klaga!

#9 - - DeSomHatarSverige:

LoL...tack Gud att Vi har redan flyttat från den fucked up land!!!!!!!

Till top