Hår i näsan

Hår i näsan
Hår i näsan....
Till vilken jävla nytta har man det?!
Det ser ju fanimej ut som om man har en liten bläckfisk i näsan som vill ut.
Ska man ta bort håren så går man och köper sig en 'näshårstrimmer'.
Det är ju en bra idé. Eller inte.
Om man kör upp den i näsan och ska 'trimma' så låter det mycket lättare än det  är.
Jävlar vad det svider!! Det blir samma effekt som om man kör ner för grova grenar i trädgårdsflisen.
Jag hatar mina näshår! Jag hatar också att ha hår i öronen!
Men snälla?! Jag kräver at få uppgradera hårdvaran till min kropp så jag kan få hårlös näsa och öron.
Fullkomligt märkliga ställen att ha hår på.
Det är ju inte så att jag fryser mindre om jag har hår i näsan, öronen och i arslet!
För helvete!

#1 - - Humlan:

Nu har jag ju inte hår i öronen och inte så speciellt mycket i näsan. Men svara mig varför man ska ha hår på stortårna för. Finns väl inget som är fulare!!! Dessutom blir man mobbad av sina ungar om man råkar glömma att raka bort det...

#2 - - My:

Ha ha ha vilken rolig blogg!

#3 - - Jerry Magnusson:

Jag hatar oxå hår i näsan va... Evulutionen är inte helt perfekt eller hur....lol

#4 - - Kamilla från halvön:

Jag måste nog ta och hålla med dig, hår i näsan är inte det roligaste. Men det är ju ändå nödvändigt, annars får man in en massa skit och snoret kan ju inte bildas utan lite hår (fast.. är det bra?) hur som helst, det jag menar är att inget finns i onödan. det finns där för att jävlas med dig, för att du ska ha nått att klaga på. perfect is not fun :)

#5 - - Gangsta Simon:

Fy fan vad skabbig du är din u-gangsta

#6 - - Orustebo:

Hår på tårna, fingrarna och röven har aldrig gjort nån gladare.

Till top