Poliskamera

Poliskamera
"Poliskameror på vägarna gör trafiken säkrare"
Visst gör det!
Det skulle funka om alla jävlar ställde farthållarjäveln på 100km/h.
Men nehej, då. Vi kör 160 mellan kamerorna och sen kör vi 75km/h när vi kommer till kameran.
För visst fungerar det så att man får bonus när man kör saktare än hastighetsbegränsningen!
Idioter!
Hade ni kört 100km/h hela jävla tiden hade ni ju för faan inte behövt tvärnita vid kamerajäveln!!!
Hoppas era bilar rostar sönder!

#1 - - Kimmi:

För att inte tala om att jävelen bakom som kört 100 hela tiden, men inte sett kameran, och åker in i arlset på den som nitar in till 75!

#2 - - daniel:

hej stopa fort örebro
från
daniel

#3 - - Micke =):

så klockren blogg =)

Man SKA klaga på ALLT =)

Fortsätt för ja vill läsa =)

#4 - - Ehh:

Sluta gnälla om fartkameror, och oss förare. Om jag vill bromsa innan fartkamera en axx upp snabbt igen u need to shut the fuc* up, du är lika kriminell som håller 100, de är ju trots allt 90 väg ;)

#5 - - Näshår:

Förtydligande:
Jag ställde FARTHÅLLAREN på 100km/h inte bilens hastighet. Bilens verkliga hastighet är 10% mindre i regel. (för min bil 8% enl. mätn.)
Detta ger då att min hastighet med FARTHÅLLAREN ställd på 100km/h blir 90-92km/h vilket ligger väl inom feltoleranserna för både laser- och radarmätningar.
Jag är inte kriminell. Det var inte jag. Jag kom iallafall inte på idén. Jag var inte ensam.

Till top