Telefonförsäljare!

Telefonhomo
Men vad fan? Jag tröttnade på att alla jävlar som ringde hem till mig skulle sälja nåt jävelskap, strumpor, tvättmedel, omega-tre, din mamma, eller nåt annat jävla skit.
Jag vill inte ha sånt skit! Man klarar sig jävlit bra ändå, även fast man inte får gratis kalsonger.
Man får väl för helvete handla på Lidl eller Willys om man har dåligt med pengar!
Så jag gick med i NIX-registret.
Detta innebär, att man som presumtiv telefonkund i deras register, avregistrerar sig.
Man skall alltså inte få mer samtal från telefonhomos som ska prångla på en en massa skit.
Bara dom är med i NIX-registret.
Konsumentverket rekommenderar detta för de som inte vill ha telefonförknullare i örat.
Bra.
För det fungerade ju!
Det lugnade ner sig i ungefär två veckor, sedan går telefonjäveln varm av alla idioter som ringer och ska sälja sin mamma. Eller nåt.
MEN FATTA!
DET FINNS INGEN JÄVEL SOM VILL NÅNSIN KÖPA NÅT ÖVER TELEFON!
Lägg ner! När kommer det spamfilter för telefonsamtal?
Varenda gång som jag ser att dom jävlarna ringer så ska jag säga med jobbigt högt tonläge:
"Varför ringer ni för när det finns email? Är ni nån sorts bög, eller!?"
#1 - - Humlan:

Tänk att jag blir så glad varje gång jag läser på din sida! Du är så arg alltså :-)

#2 - - Anonym:

sök hjälp

#3 - - MaxH:

Företag får spara dina uppgifter viss tid också, så det tar typ 1-2 år innan de slutar ringa. tyvärr.

#4 - - Carnalia:

Fan vad jag älskar den här skiten!
Helt underbart rolig - och sann.
: D

Till top