Bögar

Alltså.
Nu är det så här, jag skiter i om nån blir kär i någon annan. Det är väl trevligt.
Jag skiter också i vilket kön folk blir kära i.
Men jag fullkommligt hatar manliga homosexuella som ska överdriva sin kvinnliga sida så till den milda grad att de blir en sorts kvinnliga karikatyrer.
Man MÅSTE INTE gå i mascara och gilla kläder för att man är bög eller?
Som en oskyldig heterosexuell betraktare så blir man ju fanimej bara rädd.
Mörkrädd.
Hur många gånger har vi sett en deltagare i något debattprogram resa sig upp och säga med sin bögaste röst och bögaste kroppshållning: "Hej, jag heter Sylvester och jag är homosexuell..."
När ämnet är "Ekonomiska effekter av kärnkraftsnedläggningen" eller liknande.
Fatta! Jag skiter i om du är bög eller inte. Det är inte coolt att vara bög.
Det är som att tycka att det är coolt att ha hår på huvudet. En del har det, en del inte.
Men jag tror att det finns nån sorts jävla trend i det här.
Det är inne att vara bög. Eller?
Hur fan kan man gå på den lätta?!
Det är ok att vara den man är. Om man nu är det...

#1 - - Tom Svedberg:

Fan va bra ! Håller med om allt, förutom att det är okej att vara bög =)

#2 - - Kommentar:

Rolig sarkasm, Tom :P

#3 - - Marcus:

Är det inne att vara bög? ofan... ja-ja, det har ju varit inne ett tag att snacka Rinkeby-svenska oxå.

#4 - - Kalle:

Tur som fan att as*n inte kan fortplanta sig iallafall.

#5 - - Anonym:

Verkar vara inne med smyghomofober

#6 - - M:

Jag hatar också bögtrenden. De militanta bögarna med sina krav krav krav står mig upp i halsen. Det var Ola Salo som startade trenden...hur länge skall det hålla i sig.

#7 - - Matz:

Jag hatar alla. Speciellt bögar & svartskallar!!

#8 - - Anonym:

Bögar ska gasas!

#9 - - Anonym:

verkar finnas många böghatare här. acceptera att det faktiskt finns kvinnliga bögar också. generalisering är inte bra.

#10 - - Adam:

Varför bor alla bögar i sthlm? Finns det inga lediga rum kvar i auswitch?

#11 - - Tilde:

Det finns inga sexuella läggningar som folk kallar det. Det finns normal, och så finns det sjukdom.
Sexuella sjukdommar. Sjukt att samhället accepetar detta. Jag har mina teorier om att bögar kan vara kvinnor instängda i manskroppar eller liknande.

Som GAY (Got Aids Yet) - Tacka gud för Aids

Guds starff till bögarna! AIDS. Någon jävla måtta får det vara. OM jag blir rik skulle jag hellre sätta mina pengar i antibögforskning än i aidsforskning. Det är en hemsk sjukdom. Jag säger inte att jag själv är frisk, jag måste ha någon
hemsk "antibögsjukdom" som jag inte alls är stolt över. Jag lider- Koppla bort ditt principtänkande
fördomsfilter och se säg vad du känner.

#12 - - Helena:

DU ÄR STÖRD I HELA HUVUDET !!!

#13 - - Näshår:

Böghatare och rasister och annat löst folk kan gå och gömma sig i nån jävla tunna!
Läs en jävla bok nångång eller prata med nån annan jävel än din närmsta bekantskapskrets eller GÅ! I! FUCKING! SKOLAN! (Med bekantskapskrets menar jag din mamma som även är din lillebrors pappa)

#14 - - CP:

Fan vad sant.. Sluta tjata om att ni är bögar förfan jävla bögar.. inget coolt över det!! FUCKING SHIT

#15 - - Anonym:

men fan vad svårt ni har era jävla rasister!!! det är fan ni som ska gasas! INTE bögarna! ni gör mig så fucking as förbannad. man kan tro att ni är barnbarn till hitler. FUCK YOU ALL!!!

#16 - - Qendrim Abazi:

Hejsan mitt namnet är Qendrim Abazi. mitt hemlandet vi döda bögar homo osånnt men ni bögar i sverige borde skickas ti min hemland så ni dör

#17 - - Anonym:

hur länge ska vi sunda tolerera de har stegen mot allt mer perverson? Jag är säker på att det är den här vägen andra samhällen har gått när det slutat med att det är norm att förgripa sig på pojkar.

#18 - - emmet:

håller med men det jag inte håller med om är att det är ok att vara bög för det är det inte.
det är emot naturen, och hur många är det gillar gay pride festival. inte jag det är nog många mer som gör det.
jag tycker att det borde vara lag på att man ska kastrera alla bögar för dom har ingen anvädning av den endå för dom kan ju inte få barn.
och homosexuella ska inte få adoptera barn för barn är ingen rättigthet.
hur blir det sen när barnet börjar i skolan det kommer bli ett helvete för barnet.
men homosexualitet är en SJUKDOM
för
det måste vara nåt fel på homosexuella hjärnstörning.
så jag håller med gasa dom gör vad som grävs för att
rensa ut dom.
för jag tycker det är äkligt att se en kille gå omkring i tajta läderkalsonger och slår man han är man homofob.
DET ÄNDA JAG SEJER ÄR ATT LÖSINIGEN PÅ HOMOSEXUALITETEN ÄR DÖDEN.
för sen vet alla vad som händer om nån är homo då DÖR MAN.
Tack för mig MVH emmet

#19 - - Karl-William Holmström:

Så jävla bra bloggjävel! fan va kul... fortsätt för helvete! ^^

#20 - - peran:

Vem bryr sig om nån är bög lr inte,skaffa ett liv, jag känner en kille som är bög han är ju skysst som fan och han är inte det minsta eller det högsta "bögig"

#21 - - peran:

Dom flesta som skriver här är homofob blattar lr skinheads kan ni inte gå och dö bara för era åsikter kan stanna i ert land,vfr flytta ni därifrån då om det var så jävla bra med att döda bögar,och skinheads ni är dumma i huvet säger att ni älskar sverige och hatar blattar sen går ni och äter kebab och skriker Heil

#22 - - peran:

Quendrim Azabi lär dej svenska för fan om du ska stanna kvar och emmet du är oxå sjuk i huvet det är ni som lagt in dom värsta inläggen..
(min bästa kompis är från Irak)

#23 - - emmet:

jag är ingen skinhead men alla skinheads är inte dumma för det kan ingen veta om man inte har pratat med alla skins i hela sverige och det har ni ju fan inte.
men du kan ni svara på min fråga nu då: gillar ni om AFA dödar misstänkta nazister eller även sånna som dom vet är det för jag tycker inte att man ska döda nån det är en sjukhandling.
och ska man gå runt och döda folk bara för att man inte gillar dom.
mitt förra inlägg var när jag var arg.
men om ni tycker att det är ok att döda nassar och rassar och liknande även bara sånna som har på sig liknande kläder.
bara för att man har bombarjacka känger och rakat huved betyder inte att man är nazist.
så AFA kan ju inte veta vilka dom misshandlar och det är fel att misshandla riktiga nynasister med.
det är fel at misshandla kommenister bara för att dom är kommenister.
förlåt för mitt förra inlägg:(.
MVH EMMET

#24 - - Louise:

"Hur många gånger har vi sett en deltagare i något debattprogram resa sig upp och säga med sin bögaste röst och bögaste kroppshållning.." Du påstår själv att du inte har något imot bögar, men varför detta fördomsfulla snack om bögar i all allmänhet? Ska personer ändra på hela sin personlighet för att du ska må bättre? Är fullkomligt säker på att tusentals personer skulle hata en del av din underbara sarkastiska personlighet, men dig kan man inte stoppa in i en grupp antar jag och fördömma dig till helvetet. Skippa egoismen.

#25 - - ojoj:

gott om idioter o snorvalpar här verkar det som

#26 - - gustav:

bra att det finns sånna som ni nu kan jag göra mitt projekt om folk som ni.

#27 - - alla bögar suger kuk:

bögar bara knullar runt och är korkade

#28 - - förstå:

För att man är bög betyder det inte att man är korkad, eller att man knullar runt. Att vara bög är en läggning, inte ett utseènde...

#29 - - Hassan:D:

OMFG
Sök hjälp allihopa
extera hjälp till den jävla idioten som heter Abazi Turkjävel stick tillbaks till ditt jävla hemland om det e så jävla bra, fy fan va trött ja bli på såna HORUNGAR

#30 - - Joaquin:

Jag tycker ni hetro är rädda!!!!..Ni är rädda för vad kärlek är!!!!!....Dom ända som förstå en kille som är född fel!! Är tjejerna som ni är så förbanadt kåta i hela jävla tiden...Tack att ni också kan bli för mycket med ert dreglande efter brösten!!!! haha...Man måste förstå varandra...Även om man ej gilla det säg det då istället än att hata alla...Om du är ej intresserad av en Kille...Då ska den andra förstå om inte!!!..Klart smäll till han...Han får skylla sig själv...Men jag vet många killar som bara är rädda...Tänk vi är djur också..Men sånt glömmer vi!!!!!..Hundar slickar varandra på Kuken eller Fittan...Så var är ni rädda för jo...Att se konstig ut....Att känna sig annorlunda...Men alla förtjänar kärlek...Tjej och Kille...Och fram förallt Vänner...Det finns inget bättre...En vän som vet att hans vän tycker han är snygg..Men har sagt han ej vill vara nåt annat en vän..Då gäller det!!!!..Sen så är det inga problem...Finns alltid nån där ute...Som väntar....Så snälla försök att leva i Harmony...Istället....

#31 - - Fjärtrud af Bajspacker:

Varför slickar hundar sig själva på kuken?



För att dom kan.



Klockrent, som en fläskläpp mitt i dajmkrysset.

Till top