Kommunpolitiker!

Hur i helvete tänker kommunpolitiker, egentligen?
I Karlskoga Kommun så rekryteras kommunpolitikerna direkt från nedlagda mentalinstitutioner.
Dummare jävla idioter får man fanimej leta efter. Man blir ju bara trött. Visst säger ni, de är ju folkvalda. I helvete heller! Jag stryker varenda jävel på mina jävla röstkort! Jag vill förhelvete inte ha de där jävla miffona i maktposition. Problemet är den jävla svågerpolitiken.
"Min morsa känner din farsa så eftersom jag ligger med dina grisar så kan jag bli ordförande för ekonomiavdelningen, va?"

Ett annat jävla syndrom är alla 'monument' som politikerna gör efter sig.
Här i Karlskoga byggde de om torget, det blev ju inte billigt. Men det ligger ju alldeles vid kommunhuset där alla ledande politiker sitter, så kosta vad det kosta vill. Man kan ju alltid dra ner lite på skola och äldrevård, eller?

Bra tänkt idioter! Hoppas ni går vilse och fryser ihjäl!
#1 - - Björssa:

haha vetifan om vi inte är släkt. Du har i alla fall samma suveräna uppfattning om vårat sönderknullade samhälle. Fortsätt hata, du är bra på det

#2 - - Humlan:

Svågerpolitik är det överallt alltså! Kolla bara hur det är när man letar jobb. Är man inte släkt med nån så får man inget jobb heller....

#3 - - Humlan:

Arga människor uppdaterar sällan sina bloggar har jag märkt. Synd det eftersom dom gör mig så glad...

#4 - - Fubick:

haha. räkna in mig. håller me dig i allt du sagt

Till top